Wi-Fi може загрожувати дитячому здоров'ю

Можливо, батькам слід обмежити контакти дітей з гаджетами, які використовують сигнал Wi-Fi. Дослідники виявили, що мозок дітей сприйнятливий до радіації, яку випромінюють бездротові електронні пристрої.

У суперечливому звіті дослідників, опублікованій журналом Journal of Microscopy and Ultrastructure, стверджується, що діти поглинає більше радіації, ніж дорослі. На думку авторів дослідження, найбільш вразливими є діти, які її перебувають в животі матері, тому вагітним не можна носити мобільний телефон в одязі.

Діти поглинають більше мікрохвильової радіації, ніж дорослі, оскільки їх тканину мозку є більш абсорбуючій, а кістки черепа більш тонкими. Загальний розмір дитячого тіла менше, ніж у дорослого, що також збільшує небезпеку радіації для дітей, як говориться у звіті дослідників. Відзначимо, що радіація від бездротових пристроїв вже оголошена можливим канцерогеном для людини.

Але діти знаходяться в групі ризику, ніж дорослі. Оскільки тривалість впливу радіації, необхідної для розвитку пухлини, може обчислюватися десятиліттями, то наслідки використання дітьми подібних гаджетів можуть позначитися вже в їх дорослому житті. Втім, про шкідливість чи нешкідливість сигналу Wi-Fi суперечки ведуться вже давно, і думки вчених з цього приводу розділилися.

Сигнал Wi-Fi за допомогою радіохвиль дуже низької частоти. Хвилі цього сигналу по довжині можна порівняти з хвилями, які виділяються мікрохвильовими печами, але інтенсивності Wi-Fi радіації в 100 тисяч разів менше, ніж у домашніх мікрохвильовок. Тип радіації, що виділяється радіохвилями Wi-Fi, мікрохвильовка і мобільними телефонами підвищує температуру тканин, але лише при дуже високому рівні воздействія.Технологія передачі даних по каналу Wi-Fi може становити загрозу для здоров'я людини, як з'ясували в Данії. В ході експеримент радіохвилі, які транслюють сигнал, вбили рослини.

До останнього часу вчені сперечаються про те, чи є технологія Wi-Fi шкідливої ​​для здоров'я людей чи ні. Відомо, що і люди, і рослини здатні поглинати радіосигнали, за допомогою яких поширюється інтернет. Несподіване відкриття зробили прості датські школярки, які проводили звичайний експеримент з вирощування крес-салату в паперовій тарілці.

15-річні дівчатка в ході експерименту вирішили заодно перевірити, чи представляє якусь небезпеку сигнали Wi-Fi для рослин. Дівчата для чистоти експерименту поставили 6 тарілок з розсадою в кімнату, де не було ніякого обладнання, а ще 6 тарілок в кімнату, де знаходився роутер. Через 12 днів у першій кімнаті можна було спостерігати за цвітінням салату, а в другій велика частина розсади загинула.

Теоретично це говорить про те, що радіація від роутера негативно впливала на рослини. Отже, вона може представляти і небезпека для здоров'я людини. Поки в розпорядженні науки немає ніяких доказів шкоди Wi-Fi для здоров'я. Відомо, що радіохвилі мають дуже низькою інтенсивністю - в 100 тисяч разів меншою, ніж у мікрохвильовці. Але цей експеримент дозволяє припустити, що загроза все-таки реальна.

Втім, експерти запевняють, що розсада загинула зовсім не від Wi-Fi. Просто дівчатка поставили тарілки занадто близько до роутера, а що виходить від нього тепло «висушило» рослини

Читати далі: http://www.medikforum.ru/news/medicine_news/31055-wi-fi-mozhet-byt-opasen-dlya-zdorovya.html#ixzz3Os6aa6bv

Читати далі: http://www.medikforum.ru/news/health/healthy_child/37543-wi-fi-mozhet-ugrozhat-detskomu-zdorovyu.html#ixzz3Os6AQsa7

Коментар від ЕНІОСКАНа. Для російських вчених шкідливу дію техногенних електромагнітних випромінювань давно вже не секрет. Досить сказати, що гранично допустима (безпечна) потужність випромінювання за російськими стандартами в ТИСЯЧУ (!) Разів нижче, ніж за американськими. Ті, хто уважно прочитав цю статтю, напевно помітили, що зарубіжні вчені оцінювали шкоду від електромагнітних випромінювань по температурі нагріву організму. Нескладно здогадатися, що це в корені неправильно. Поки організм нагріється на якісь частки градуса, а за західними стандартами, якщо не помиляюся, це близько одного градуса Цельсія, випромінювання встигнуть накоїти купу справ - порушать біохімічні реакції в клітинах, змінять структуру самих клітин, ДНК, втрутяться в роботу мозку і т . Д. Можна навести таку аналогію - оцінювати шкідливість комп'ютерної вірусної програми не з порушення роботи програм комп'ютера, а по температурі перегріву материнської плати.

Щодо шкідливої ​​дії Wi-Fi слід зазначити дуже важливу деталь. В даний час рівень випромінювання цих пристроїв взагалі нічим і ніким не обмежується, тому що не підлягає сертифікації. Тому захист від цих випромінювань досить актуальна.

Вироби ЕНІОСКАН успішно допомагають в нейтралізації шкідливих випромінювань.

коментувати